5 Ağustos 2013 Pazartesi

Samsung Galaxy Note!

Bugün hava şaka gibi ....
Dün nevresim ve yorganları yıkamıştım , dışarda asılıydı ... Sabah yağmur sesini duyar duymaz ışık hızıyla yataktan fırladım ama o kadar şiddetliydi ki neredeyse çoğu ıslanmıştı ... Toplarken ben daha çok ıslandım ama...

오늘 날씨가 장난 아니네여 .... 에제 했던 빨래가 다 젖을 뻔 했다 ... 또 하늘이 나한테 개 고생을 시킬려고 하는 구나 했는데 , 다행이 빨래말고 나만 젖었다 ...


Kozmetik ürünü almayalı epey uzun zaman olmuştu . Temizleyicim ve pudram bitince mecburen aldım . 

The Face shop  green tea cleasing foam , 3 adet neon renk oje ve pudra . Kullandığım kozmetik ürünlerini bitirmeden yenilerini aldığımı ,banyo da 2-3 tane bitmemiş temizliyici, çekmecemde 3-5 tane bitmemiş pudra görünce bir ürünün dibini görmeden yenisi almamaya karar verdim. 


Dünün kurtarıcı menüsü ... 


Otobüse atlayıp Seul Turu ... Değil tabi ki .... 
Buradaki otobüslerde klima var ve bolca cömertce kullanıyorlar . Bu kaynar havada otobüsle akşama kadar gezsem de problem olmaz yani.

Telefonum pek bir tekliyordu son günlerde . (Muhtemelen bir kaç defa merdivenlerden uçurduğum , bir kaç defa da spor yaparken takılı olduğu yerden fırladığı için ) Burada telefonunuz bozulunca telefoncuya gitmiyorsunuz. Markanın servisine gidiyorsunuz . Her bölge de var . Samsung Galaxy Note kullandığım için Samsung servisine gittik. 


Bankada olduğu gibi içeri girip numara alıyorsunuz . Sıranız gelince gişedeki bayanlara telinizi teslim edip problemin ne olduğunu anlatıyorsunuz.  Size tekrar bir numara veriyorlar. Teknisyenlerin olduğu gişe numarası . Hangi numara ise o teknisyene gidip görüşüyorsunuz.. 10 dkdan fazla sürmüyor tamir . Eğer önemli ise telinizi bırakıyormuşsunuz ,ordan yedek bir tel veriyorlarmış. 


Telimin 1 yıllık süresi kaldı . Sözleşmesi bitince hemen değiştireceğim . Memnun değilim galaxy note'dan . Uçurmalarıma , fırlatmalarıma yine de iyi dayansa da çok kullanışsız geldi bana . Çok büyük olduğu için ne cebe ne de mini çantama giriyor . Spor salonunda dahi tel için ayrılmış yere sığmıyor . Ayrıca müzik listenizde beğenmediğiniz bir şarkıyı direk silmiyor . Menüye dönüp ''sil''e tıklayacaksınız ve on binlerde şarkının içinden tekrar onu bulacaksınız da sileceksiniz ..... 

이번주 부터 다시 출근해야돼여 ... 맘 잘 먹고 열심히 애들 가르쳐줘야죠 ....  장마때문에 울 똘똘이도 산책을 못 시켜서 어떡해 ㅠ_ㅠ

Yarım karpuz aldım 8 bin wona . Yaklaşık 7 buçuk dolara denk geliyor .. Oralarda karpuz ne kadar ? Ha bi de yarım .. 

Karpuzun yarım satıldığı , elmaların eriklerin tane ile satıldığı , bayramda sevdiklerine hediye olarak birinci kalite et götürülen , her 3 evden 2.de köpek beslenen , her sokakta en az 2 tane hayvan hastanesi olan , çöplerin cinciğine kadar ayrıştırp atıldığı , kimsenin yere yasak diye çöp atmadığı , markette poşelerin para karşılığı verildiği , beyaz peynir bulamayıp kafayı sıyırdığım bu AMAZING  ülke  seviyorum seni yine de. 

아무래도 ... 내가 한국을 많이 좋아하는 것같아여 .... 아주 많이... 

SeulME

11 yorum:

  1. Öncelikle seni tekrar görmek çok güzel Bahar, bir ara ortalardan tamamen kayboldun sandım.

    Yeni yazılarında daha rahat ve mutlu bir Bahar farkettim yanılıyormuyum acaba :))

    -----

    Bu arada ,çok içten bir anlatım olmuş, sanki karşında oturmuş bire bir senden dinliyor gibi hissettim bir an :))

    Nevresimlerin ıslandığı,beyaz peynir bulamadığın ve poşetleri para karşılığı almak zorunda kaldığın için üzüldüm :))

    Bende samsung kullanıyorum wave 1 ama geçen sene güncelleyerek sürüm 2'ye çıkarmıştım seninki kadar büyük değil tabi ama en sevdiğim tarafı Amoled ekran olması cam gibi :)) Yedek telefon vermeleri çok hoş burda öyle bir durum söz konusu değil henüz o kadar gelişemedik sanırım :))

    Az önce Bim marketinden 8 kg karpuz aldık 8 TL tuttu, ilk aldığımız kelek çıkınca kasa fişiyle beraber geri götürdük yenisini aldık neyse ki onda sorun yok :))

    Bu arada, yukarıda ki menüde meyve suyunun yanında,hani böreğe benzeyen yiyeceğin adı nedir merak ettim :))

    Kendine iyi bak




    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni bloğumun ilk yorumu sizden gelmiş, çok teşekkür ederim =)
      daha mutlu mu bilemiyorum ama daha rahat olduğu doğru , içimden geldiği gibi kasmadan ,saklamadan yazmayı düşünüyorum artık .
      menüde börek gibi olan şeyler karides, tatlı patates ve kalamar kızartması , meyve suyunun solundaki Odeng çorbası (odeng balıktan yapılan bir yiyecek ) , sağındaki Dokkbokki ...
      teşekkürler :)

      Sil
  2. Çok güldüm son paragrafa Bahar abla ^.^ Burada pazardan karpuzu (6-7 kg civarı) en fazla 5 liraya alıyoruz. Hatta annem pazarlıkla 4 liraya da alıyor. Marketlerde kilosu 50 kuruş ile 1 lira arasında değişiyor ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)
      kuruşlar biraz kafamı karıştırıyor .... ben koreye gelmeden kısa bir süre önce değişmişti , adapte olamadım . hala bir milyar , 2 milyar diyorum türk parasından bahsederken .

      Sil
  3. Wowww !! Bahar Ablaa ..Son ülke tanımlama kısmına bayıldım :D Sen orayı gerçekten seviyorun *0*
    Nurhayat DOĞAN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni tekrar görmek çok güzel :)
      sevmesem burda yaşamak çok zor olurdu . iyisi ile kötüsü ile şimdilik idare ediyoruz . :)

      Sil
    2. Tesekkur ederiiim ^____^
      Aslında seulme açıldıgından beri yorum yapiyorum her gönderiye fakat yeni farkettim telefondan yapınca (giris yapmış oldugum halde) hata veriyor idi "sayfa uyesi degil iseniz yorum yapamazsınız diye >__<
      Geciktigim icin üzgünüm :D

      Sil
  4. Merhaba yeniden
    Ayni temizleyiciden bende de var. Rasgele almistim ama bir kullanan daha gorunce sevindim
    Mail de atmistim size yaziyi gormeden ^^
    Tekrar hayirli olsun.
    Serife

    YanıtlaSil
  5. Eşim biraz önce karpuzla girdi :) 11 kilodan fazla 10 TL ödemiş, yarım karpuz meselesi de benim oturduğum semt'de 3 tane üniversite ve yığınla da üniveriste öğrencisi var, bu öğrenciler düşünülerek büyük marketlerde dilim karpuz ve tane ile sebze meyve alabiliyorsun

    YanıtlaSil
  6. Abla merahaba. blog larını 2 aydır falan takip ediyorum. bende 1 aydır, kore de yaşıyorum. Eumseong diye bi şehrin koyunde. burda bi şirkette staj yapıyorum.
    bişey soracagım. eski bloglarında anneniz Turkiye'den kargoyla yiyecek gonderediğini yazmıştın. annemlerde bana gondermek istiyor. bunun için sadece adresi versem, direk kargoya koyup gonderebilirler mi?
    herhangi bi işlem yapmalarına gerek var mı ? özellikle sucuk falan gondertmek istiyorum. bi de yogurt mayası ::>
    sıkıntı çıkarırlar mı ? ne kadar tutar orta boyutta bi koli ? kaç günde gelir. teşekkür ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba , adresi duzgun yazdiginiz taktirde sorun cikmaz . baska bir seye de gerek yok . yalniz ve yalniz bir cok seyi gondermek yasak . Bunlarin en basinda da hayvansal urunler geliyor , sucuk , salam , sosis , peynir dahi yasak . Yalniz vakumlu susuz peynirlere izin veriyorlar . Sucuk salam yollarsa anneniz kutuyu acar icinden alir atarlar ve kutunun icine yasak oldugunu belirten mektup koyarlar . bana oyle oldu malesef . kuru gidalar , baklagiller , cerezler yasak degil. cam sise icinde olan hersey yasak . yogurt mayalamak istiyorsaniz itewonda arap firini var , orada giderseniz seule geldiginiz birgun , orada turk yogurdu satiyorlar ufak bidonlarda . ondan alirsiniz evde onu maya olarak kullanirsiniz . Ben oyle yaptim . Sucuk salama malasef bir alternatif yok .
      Ptt kargo 1 kiloya kadar 26 ytl den basliyor , kilosuna gore artiyor . 5 kiloluk bir paket 90 ytl geciyor . normal posta ile degil ptt kargo ile yollamasi gerek . normal postanin malesef ulasma garantisi yok . 5 gunde geliyor . kisin hava sartlari cok kotu oldugunda 10 gunde geliyor .

      Sil

Yorumunuz onaylandiktan sonra gözükecektir